Friday, November 29, 2013

Video: How To Wear Basic T-shirts + Kenvelo GIVEAWAY!

Huráááá! Na světě je další video, tentokrát na téma "Jak nosit a kombinovat obyčejná jednobarevná trička"!
Zároveň mám pro vás všechny, kdo rádi soutěžíte, úžasné překvápko! Rovnou tři dámská trička ve velikosti S můžou být jedné/jednoho z vás!
Co je ve hře? Topy značky Kenvelo, konkrétně bílé s výstřihem do V a krátkým rukávem, červené s kulatým výstřihem a krátkým rukávem a jedno černé s rukávem dlouhým, mňam!


Abyste se soutěže mohli zúčastnit, stačí být fanouškem na facebookové stránce Zuuwa's Channel a zanechat pod tímto článkem svůj e-mail, na kterém vás zastihnu.
Losování proběhne pomocí generátoru čísel a vítěz bude zveřejněn na mém Facebooku, tak sledujte bedlivě!
Soutěž končí 6.12.2013!
Cenu zasílám poštou po České republice a na Slovensko.
Tak pojďme na to, trocha inspirace!


24 comments:

Eve.H said...

Výborné videjko a musím přiznat, že jednoduché, jednobarevné kousky jsou u mě ve šatníku naprostými stálicemi ;)

Magdalén said...

super video:)
majuees@gmail.com

Andy Fromvillage said...

hezké video :-)
jednoduchá trička a zajímavé doplňky...to je přesně můj styl :-)

sarushef said...

jsi tak prirozena! a to posledni je uplne top. jak vystrizeny z cernobilejch filmu!

K said...

Určitě jsi skvěle inspirovala, hned mi přibilo na wishlist pár věcí. Basic trička, co by mi seděly, sháním už delší dobu, takže do Kenvela kouknu.
Jo a máš boží úsměv, břiho, nohy a zadek! :D:)

Dada said...

Basic tricka su jeden zo základov šatníka :)
d.keleceniova@gmail.com

Lizzy said...

takéto basic tričká mi v skrini chýbajú,takže sa zapájam :))
lizzy-fashion@centrum.sk

Paula K. said...

paula.kulichova@gmail.com

ervulenka said...

ervulenka@seznam.cz

Júlia said...

juliadreams@centrum.sk

Anonymous said...

Danulka.danca@seznam.cz

Kristína Muchová said...

muchovak@gmail.com :))

Denča said...

teacherdh@seznam.cz

Sarah said...

Tak ja se teda taky zapojim :D Sariiisek.M@seznam.cz

AK_HK♥ said...

alena.koubova@gmail.com :)

Anonymous said...

martinaberankupkova@gmail.com

Kája K said...

super video :))
kjajuska@seznam.cz

Petra Kovaříková said...

Tvé video je moc pěkný a celý tvůj blog, takže na Fb tě sleduji jako Peťa Kovaříková, mail: petabr2@centrum.cz

El said...

taky se zapojím :)
eliota@centrum.cz

FB sleduji :)

mimochodem, před nějakým časem jsem sledovala jeden z tvých prvních blogů, nepamatuji si, jak se už jmenoval, ale když jsem dnes na tvoji stránku narazila a viděla jsem fotky, tak to bylo: "Tý jo, to je přeci Zuzka!" :D Jsem moc ráda, že jsem tě objevila, už tenkrát jsi byla mou oblíbenkyní :))

lola181 said...

lola181@centrum.sk

Ivča said...

Paráda! :))
ivanka.bokova@seznam.cz

ája said...

jsi super, i když máš jedno oko níž ;)

a.kiko@seznam.cz

Zdenka said...

Super nápady :) určitě se inspiruju, jinak já ráda i basic trička s dlouhým rukávem právě proto, že se taky skvěle kombinují

simurdova1@seznam.cz

Linda said...

k.lindovska@gmail.com

To je přesně to, co mi v šatníku chybí, akutní nedostatek basic kousků .)