Friday, December 20, 2013

*Happy Christmas* (+GIVEAWAY!)

Milí moji čtenáři,
chci vám všem popřát kouzelné Vánoce plné pohody, lásky a klidu. Já jsem vánoční nákupy skončila teprve dnes a jsem ráda, že už o víkendu nikam nemusím, to je panečku blázinec! :) Teď už jen to hlavní: užít si společné rodinné chvíle!
Photo: Petra Veselá, foceno v květinářství Flowers & Living!
Tričko: Kenvelo, Svetr: H&M

VÁNOČNÍ GIVEAWAY!!!
Zasoutěžte si o krásnou tartanovou košili Kenvelo! Sama ji mám a tahám ji pořád (na obrázku). Nebojte, vy dostanete novou. :) Ve velikosti S. Jediné, co je potřeba: Stát se mým fanouškem ZDE na Facebooku a napsat do komentářů pod tímto článkem svůj e-mail a jednu věc, o kterou jste si letos napsali Ježíškovi. ;) Losovat budu z klobouku podle konečného čísla komentářů, dozorem mi bude mamka. ;)
Konec soutěže: 26.12.2013
Ceny posílám po České nebo Slovenské republice.
Hodně štěstí!

20 comments:

Anonymous said...

Hezké a klidné vánoce i Tobě a Tvojí rodině :-)

ervulenka said...

ervulenka@seznam.cz
Napsala jsem si o kotnickove boty.

Dada said...

Na vianoce som si želala novú knihu od Maxima E. Matkina :)
d.keleceniova@gmail.com

empetrik said...

na vianoce by som veľmi chcela knihy. veľké, staré a mohutné:)
petrikova.em@gmail.com

Paula K. said...

Knihu Perks of being a wallflower v angličtine. :))
paula.kulichova@gmail.com

El said...
This comment has been removed by the author.
Oli said...

olga-machova@seznam.cz
Napsala jsem Ježíškovi o nový obal na mobil, pokud možno slintoodolný, když už je to prckova nejoblíbenější hračka...

Ivča said...

ivanka.bokova@seznam.cz
Černé Conversky ♥

Barbora said...

barbarasway@seznam.cz
Já si přála bundu :)
Přeji pěkné Vánoce ;)

Terry Š. said...

Arezet@atlas.cz
na facebooku:Terry Švadlenová
napsala jsem si ježíškovi o kurzy zpěvu :)

Hanca said...

Ja si letos preju stravit vanoce se svym milackem! Tak uvidime... :) A take novou univerzalni kabelku.
Heske svatky, Zuzi!
skalova.ha@gmail.com

Patie N said...

Já bych si přála nějakou paletku od Sleeku. :)
zuzana.neuvirthova@seznam.cz

Anonymous said...

Napsala jsem si o mobil Sony :) gabriela.al.dhabba@centrum.cz

Veronika Duží said...

Napsala jsem si o nike free run tenisky na cvičení. Od ledna budu muset totiž pořádně máknout, abych ty nabrané kila shodila :-D
vduzi@post.cz

Natly K. said...

napsala jsem si asi o miliardu věcí a mezi nimi byly i nová sluchátka :))

nkollega@gmail.com

p.s. přeju krásné Vánoce

Deni Hartmannová said...

FB: Denisa Hartmannová
Letos jsem moc chtěla nějakou kabelku:)
denisa.hartmannova@email.cz

Lucia Balintová said...

lucinkabalintova@gmail.com
sledujem na fb :)
Napísala som, že chcem knihu :)

Eliška Běloušková said...

eliskabelouskova@seznam.cz
napsala jsem si o atomizér na můj oblíbený parfém, který jsem také dostala! :)

Júlia said...

juliadreams@centrum.sk
priala som si knižku Kam zmizla Aljaška :)

Sentencia said...

fanouškem jsem už dávno :)
petra-w@email.cz
a letos jsem si napsala sadu péče na vlasy, protože dostaly poslední pěkně zabrat a potřebují vzpruhu :)