Thursday, December 12, 2013

News!

Nestíhám, nestačím... Prosinec je u mě vždycky mazec. Letos ještě o trochu větší, protože mám novou práci! Díky ale za všechny tyhle dary, protože jsem spokojená. Vím, že jsem to tady tento týden zanedbávala, tak mám pro vás alespoň pár fotografií, které vám přiblíží, co dělám, když zrovna nepřispívám... běhám prostě po všech čertech. :)

MIKULÁŠSKÉ LUFTOVÁNÍ SKŘÍNÍ!
Již tradiční událost, bez které si už začátek prosince ani neumím představit! Tato akce se pořádá každý rok na podporu různých charitativních projektů. Letos se vybralo neuvěřitelných 130 000,- Kč na pomoc seniorům. Více se dozvíte zde. Příště to nezmeškejte, já si odnesla domů dva nádherné svetříky, sukni a korále! Ještě na ně dojde, nebojte! ;)

JAPONSKÁ PARTY V LUSHI!
Sledujete, co se děje v jediném krámečku Lush v České republice? A víte, že se nachází v Praze v Palladiu? Mrkněte na Lush na facebooku a dozvíte se včas o všech novinkách a taky zábavných akcích pro zákazníky! Tentokrát jste mohli během nakupování potkat Pikaču, gejšu nebo japonskou školačku. Lush má dokonce několik produktů inspirovaných Japonskem, očichejte třeba mýdlo Noriko nebo si zamodelujte s Fun formelínou! Hmm.. a že by se tam snad chystalo něco i na Vánoce?? ;)
DOBARVOVÁNÍ ODROSTŮ V HAIRBORNU!
No jo no, je to tak. Krásná baby blond se prostě musí udržovat na správném místě. Každý měsíc chodím do salonu Hairborn, kde prostě nemůžete šlápnout vedle. Starají se o mě opravdu neskutečně skvěle, vždycky mi uvaří výborný čaj, popovídáme během barvení a domů jdu pokaždé nadšená. Připomínám, že mám pro vás ještě stále dva vouchery na střih, barvu a foukanou za 1500,-Kč! Zájemci pište! (Vánoční balíčky se šamponem, kondicionerem a olejem na vlasy stále v prodeji!)
PORADA S LÍČENÍM U VERUNKY!
Moje kamarádka Verča K má stráááášně moc zkušeností s líčením, aby ne, když je to slečna vizážistka! Minule jsme se sešly proto, že jsem chtěla doladit svoje líčící umění a zeptat se jí na tipy, jak si co usnadnit a jak správně nanášet tvářenku, řasenku, rtěnku atd. Verča mi říkala, co mám dělat a já se podle toho líčila sama. Výsledek byl úplně jiný, než jak se líčím sama doma! Prostě krása, cítila jsem se skvěle. Hlavně to obočí! Je fakt důležité ho zvýraznit, aby mimika obličeje byla správná. Pokud si s něčím kosmetickým nevíte rady, neváhejte Verču kontaktovat. Poradí vám skutečně individuálně. Speciálně k Vánocům má také poukázky na její služby, všechno info ohledně toho vám dá ona. ;)
PŘEMÝŠLENÍ O TOM, JESTLI SI DÁRKY PRO OSTATNÍ LETOS NENECHÁM PRO SEBE! :D
Hm... takže opět to dopadlo tak, že kupuju osatním to, co bych chtěla sama dostat. Znáte to? Pak se balení dárků stává hotovým adrenalinovým sportem a pravděpodobnost, že to vůbec nikdy nezabalím, je zde 80 procetní. :D Tento šperk mi asi bude říkat "Paní" a kamarádce budu muset shánět ještě něco jiného. :D Krystys, jen pro zajímavost! Už taky balíte dárečky nebo to necháváte na den přede dnem D? :)

4 comments:

Tess Kratochvilova said...

nemůžu se na tebe vynadívat!

Sentencia said...

tenhle typ nestíhání je podle mě fajn. Já se už nemůžu dočkat, až bude po vánocích, protože pak si třeba stihnu dojít v práci už i na záchod :) Teď je to věc nemožná, protože prostě nestíháme, nestíháme, nestíháme :) A jo, taky kupuju dárky, co se mi líbí, takže pak taky často musím rychle shánět něco jiného :) Nejsi v tom sama

Julianna Bartova said...

Krásne fotky. :)

Maš velmi pekný blog od teraz ťa odoberám ak máš čas prosím pozri si môj blog a ak sa ti bude páčiť tiež ho odoberaj. http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/ Dik. :)

Denisa Henzlová said...

Také si myslím, že i když nestíháš, prosinec si určitě užíváš. Ty akce které navštěvuješ zní všechny moc zajímavě a musí být zábava se jich účastnit. :)