Sunday, December 1, 2013

Weekend Dots!

O víkendu je to u mě "buď a nebo".
Buď mám chuť na sebe naházet něco totál crazy, abych se vyřádila.
A nebo sahám po decentních oblíbených kusech, takzvaných stálicích, a popravdě úplně neřeším, jak vypadám. Hlavní je, že je to pohodlné při chození po městě a nebudu muset povolovat knoflík po večeři. :D 
... Ano, tento víkend byl ve znamení "a nebo", přičemž moje líná nálada dosáhla deseti bodů z možných deseti.
Snad jste si první adventní víkend všichni parádně užili. Na Facebooku se mi momentálně každou minutu rojí vyrobené adventní věnce mých přátel a já zase jen odfrkávám, že nic nestíhám! Aspoň napeču, amen! (Ale ještě nevím kdy! Dost možná se na to spíš VYpeču!)
Pusu!
Outfit; Kabát H&M, džíny a svetr Kenvelo, boty Baťa, šátek Zara, tílko Reserved, náramek F&F. Foceno na Andělu v OC a v Italian Wine&Food.

10 comments:

Anonymous said...

jéé neděláš v Lush? :-)

Sarah said...

Kočka jako vždycky :) Líbí se mi tyhle roztomilé vzory na svetrech :)

Tess Kratochvilova said...

jsi krásňák :)

Zuu said...

Anonymous: Jééé, dělám! :D :))) Jen pár hodinek týdně ale, takže docela challenge mě tam potkat. Příště mě oslov, ať jsi kdokoliv! :D

Denisa Dee said...

Sluší ti to! Zase nádherné fotky :-)) já taky nic nestíhám, dárek nemam ani jeden a věnec taky ne.

Anonymous said...

Já jsem si nebyla jistá, jestli to jsi ty :D. Na živo vypadáš drobnější a máš stejně krásnou pleť jako na fotkách! Tak třeba příště :-)

Magda léna said...

Kráska krásná:)

Natly K. said...

no na to, že nic neřešíš, a jen na sebe něco naházelas vypadáš prvotřídně ;)

balzu said...

na andělu v tom italian něco maj tyhle tlustý čtvercový pizzy? já je miluju!:D

Bella said...

Moc pěkný svetřík, celkově je to krásně sladěné!

Stylová Giveaway